Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Dnia 7.12 zakupiłam w hipermarkecie Auchan dużą antyramę (50 cm x 70 cm) z tworzywa plexi. Pojechałam z nią do domu i wieczorem odpakowałam antyramę. Opakowanie (karton + folia) wyglądało na nieuszkodzone, jednak po wyjęciu antyramy okazało się, że jeden róg ma całkiem stłuczony. Musiałam więc następnego dnia pojechać z reklamacją, co też uczyniłam. Nie składałam nigdy reklamacji w tym miejscu. Po podejściu do punktu obsługi klienta nie zauważyłam nikogo, do kogo mogłabym się zwrócić (dwie panie obsługiwały klientów w okienkach dot. kart Auchan, a trzecia pani była na miejscu pracy, ale oddalona i odwrócona ode mnie, czymś zajęta). Zapytałam ochroniarza stojącego obok, gdzie można złożyć reklamację. Wskazał mi punkt w rogu pasażu, do którego się za chwilę udałam. Od razu podeszła do mnie pracownica. Podałam jej antyramę i paragon, opisałam całą sytuację, ale w sumie niepotrzebnie się naprodukowałam, bo pani się w ogóle do mnie nie odzywała (tylko 2 razy: raz kiedy poprosiła o paragon do antyramy i drugi raz, kiedy podała mi kartkę oraz paragon mówiąc, żebym podeszła do punktu obsługi klienta i tam jej koleżanka wymieni mi produkt), jednak pracę swą wykonała błyskawicznie. Udałam się do punktu obsługi klienta. Pani, którą widziałam wcześniej, nadal tam była i widziała, że stoję przed ladą, ale nie zapytała mnie czy czegoś potrzebuję (widocznie uznała, że przyszłam nie do niej). Nie wiedziałam też, przy której części lady stanąć, bo można to było zrobić w sumie od 3 stron. Sama odezwałam się do pani, że właśnie oddałam wadliwy produkt do reklamacji i chciałabym dostać nowy. Pani była miła, wzięła ode mnie papierki i powiedziała, żebym na sklepie wybrała sobie drugą antyramę i do niej wróciła. Poszłam do tamtego działu. Jak się okazało nie było już antyram plexi, były szklane. Wzięłam szklaną i po powrocie zapytałam, czy można wymienić na szklaną. Pracownica powiedziała, że w takiej sytuacji odda mi pieniądze i w kasie zapłacę za szklaną. Dała mi pełną kwotę, nie było żadnych formalności i już po chwili zapłaciłam przy kasie za nowy produkt, który okazał się wolny od wad. Jestem zadowolona z szybkiej i sprawnej procedury reklamacyjnej, moim zdaniem personel mógłby jednak wykazywać trochę więcej inicjatywy w kontakcie z klientem.