Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Savia
Treść opinii: Dość często robię zakupy w supermarkecie Savia. Z większą ochotą po otwarciu kas ekspresowych, samoobsługowych gdyż nie marnuję czasu stojąc w kolejce aby opłacić swoje zakupy. Fakt i do urządzeń automatycznych kas jest też czasem kolejka ale i tak obsługa jest szybsza. Dziś podczas zakupów miałam niemalże dosłownie w krok w krok towarzystwo pana z serwisu sprzątającegoktóry podążał za mną z mopem ścierając podłogę i nie wiem czy był to zbieg okoliczności czy jego celowe działanie. Było to w każdym razie irytujące. Gdy już mam spełnioną listę zakupowych planów kieruję się do kas. Skanuję towary, ważę mandarynki rejestruję kartę ClubCard. Płacę kartą i koniec. Natręctwo w sprzątaniu, brak kaszy gryczanej po której zostało puste miejsce na półce oraz nie wskazanie ceny mandarynek i lodów po które musiałam sięgać z samego dna zamrażarki wcześniej odsuwając z trudem karton smalcu który leżał na szybie ją osłaniającej kształtuje ocenę plus trzy. Pozytywna ale z uwagi na powyższe nie dogodności nie bardzo dobra.