Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Jakiś tydzień temu zadzwonił do mnie konsultant UPC z ofertą tv. Odmówiłem, ale zapytałem czy mogę zainstalować swój modem WIFI. Powiedział, że tak, więc kupiłem nowy modem. Dzisiaj wziąłem się za jego instalację. Problem pojawił się wtedy kiedy po całej konfiguracji interner nie działał. Zadzwoniłem na ich infolinię i zostałem poinformowany o tym, że żeby internet działał muszę zarejestrować nowy sprzęt na stronie. Miałem problemy z zalogowaniem się jeszcze raz, więc zadzwoniłem raz jeszcze. Z konsultantem ustaliłem nowy login i hasło, po czym dostałem na twarz informację, że nowy sprzęt nie będzie i tak działał, bo UPC na to nie pozwala. Jednym słowem, wywaliłem pieniądze na modem, który i tak nie będzie działał. A zostałem poinformowany o tym na końcu. Czy UPC jest jedyną firmą z usługami tv/internet/telefon, w której nie można zainstalować swojego sprzętu? Po co więc firmy sprzedają takie modemy? Dzisiaj straciłem jakiekolwiek zaufanie do tej firmy. Nie polecam!