Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: W andrzejkowy weekend, w niedzielę mieliśmy w planie zwiedzić centrum Wrocławia i jego Rynek. Mroźna pogoda nie sprzyjała długim spacerom, więc trzeba było się jakoś rozgrzać. Spacerując po rynku zauważyłem znane logo Starbucks. Pomyślałem, że to z pewnością będzie dobre miejsce, aby zaopatrzyć się w coś ciepłego i dającego energię. Po wejściu do środka okazało się, że wszystkie stoliki były zajęte. Lokal był stosunkowo mały jak na taką lokalizację, więc podejrzewam, że w godzinach szczytu ciężko tam załapać się na miejsce siedzące. Udaliśmy się do kasy, aby zorientować się w ofercie. Ku mojemu zdziwieniu menu było w języku angielskim. Dla mnie nie stanowiło to problemu, ale zastanawiam się co z ludźmi nie znającymi tego języka. Obsługa klienta w tym miejscu była dosyć nietypowa. Najpierw przyjmuje zamówienie jeden pracownik, pytając o wybrane produkty oraz imię klienta, które zapisuje na kartonowych osłonkach. Następnie udałem się do kasy aby zapłacić za zamówione produkty. Dziwne trochę było to, że ponownie musiałem podać co chcę zamówić. Skoro już raz to zrobiłem to nie wiem dlaczego jeszcze raz muszę podawać. Przy zapłacie okazało się, ze kasjer nie miał drobnych aby wydać mi z kwoty, którą mu podałem. Szkoda trochę, bo zepsuło to ogólnie dobre wrażenie. Po zapłacie udałem się dalej, aby odebrać gorące czekolady. Mimo, że przede mną w kolejce nie było ani jednej osoby, która czekała na czekoladę to czas oczekiwania był dosyć długi. Moim zdaniem zbyt długi. W końcu doczekaliśmy się naszego zamówienia. Smak czekolady był rewelacyjny i myślę, że dla jakości ich produktów warto wrócić w to miejsce. Kawiarnia Starbucks pozostawiła bardzo dobre wrażenie. Lokal był czysty i zadbany, a dosyć nietypowa obsługa rodem z USA (dość bezpośrednia) przypadła mi do gustu. Na ocenie zaważyły szczegóły, które nie wpływają znacząco na jakość obsługi.