Opinia użytkownika: Observer
Dotycząca firmy: COMPENSA
Treść opinii: W sierpniu zgłosiłam szkodę do firmy Compensa w związku z zalaniem mieszkania z winy sąsiada. Zgłoszenie zostało przyjęte, wysłano na oględziny rzeczoznawcę, po czym po dwóch miesiącach otrzymałam pismo z Compensy, że postepowanie zostało zakończone ponieważ polisa sasiada była nieważna. Jakież bylo moje zdizwienie, że od razu takiej informacji nie można było ustalić. Co za bałagan panuje wtej firmie ubezpieczeniowej skoro po miesiącu od zgłoszenia przyjechał na oględziny rzeczoznawca. Brawo, że po ponad 2 miesiącach udało sie ustalić, że polisa jest nieważna. Dodam, że osoba prowadząca sprawę była mało kontaktowa, przy tym do uprzejmych nie należała zwłaszcza jeżeli miała podać jakieś konkretne informacje dotyczące sprawy. Gratuluje firmie refleksu i szybkości w działaniu.