Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Dnia 30 listopada 2010 roku Bank Śląski stanął. Po raz kolejny miał awarię techniczną swojego systemu w związku z czym uniemożliwił mi wypłatę środków z konta, przelanie pieniędzy gdziekolwiek... W związku z tym kilka zaplanowanych przeze mnie rzeczy totalnie nie wypaliło i to właśnie dzięki Bankowi Śląskiemu. Tak się złożyło, że dokładnie tego samego dnia rozmawiałam z Panią z Infolinii, rozmawiałam długo, miałam wiele pytań, chciałam zmienić konto bankowe i w zasadzie po rozmowie byłam przekonana, że pozostanę Klientka Banku Śląskiego. Tak się jednak nie stanie, gdyż Bank ten zawiódł mnie już kilkukrotnie - uważam, że system jaki posiadają zawodzi, a niestety nie widzę żadnej poprawy w jego funkcjonowaniu - jest nawet gorzej. Kiedyś zdarzyło mi się, że system nie działał w nocy. Ostatecznie można pomyśleć, że prace techniczne planują na noc, aby minimalnie obciążyć Klientów, którzy jak można przypuszczać w nocy śpią - przynajmniej w większości. Teraz jednak awaria była w dzień i sprawy jakie człowiek ma nieraz do załatwienia właśnie w trakcie dnia swoją wagą znacznie przewyższają niemożność wypłaty pieniędzy na taksówkę w celu powrotu do domu z imprezy... Wolę nie myśleć w jakiej sytuacji znaleźli się ludzie przebywający gdzieś w trasie i chcący kupić benzynę, ludzie których praca opiera się na handlu, a zatem na różnych operacjach na koncie... Zostałam przez Bank Śląski zmuszona do biegania po różnych bankomatach próbując wypłacić pieniądze, wykonywaniu telefonów, które były dla mnie żenujące, bo informacja "przykro mi, ale nie mam jak wypłacić pieniędzy" brzmi raczej jak przysłowiowa szkolna wymówka i jest po prostu śmieszna itd itd... Złożyłam z reszta oficjalną reklamację w tej sprawie i czekam na odpowiedź. PODSUMOWUJĄC: ING Bank Śląski potrafi zadbać o bezpośredni kontakt Klienta z Bankiem - rozmowy zawsze są miłe, pracownicy kompetentni. Jednak Bank ten zapomniał, że do funkcjonowania banku potrzebni są nie tylko pracownicy - również niezawodny system szczególnie gdy tak jak ten Bank stawia się na elektroniczne załatwianie wielu spraw, samodzielnie przez Klienta. Stawiam bardzo duży minus, a Bank Śląski traci Klienta.... myślę, że nie jednego.