Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Dzwoniąc pod numer infolinii ING Banku Śląskiego chciałam dowiedzieć się czegoś o dostępnych kontach bankowych, ponieważ zamierzam zmienić sobie konto ze studenckiego na zwykłe. Rozmowa trwała długo, bo jakieś 20 minut czy może nawet pół godziny w każdym razie po pokonaniu automatycznej sekretarki zostałam połączona z Konsultantką. Bardzo miła Pani udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące oprocentowania, możliwości oszczędzania, odkładania pieniędzy, wszelkich danych na temat prowizji, szczegółowo wyjaśniła różnice między poszczególnymi rodzajami kont, objaśniła zobowiązania - słowem wiem wszystko co jest mi potrzebne na temat kont bankowych w Banku Śląskim. Dodatkowo dowiedziałam się, że wniosek o zmiany konta mogę złożyć drogą elektroniczną, co zaoszczędzi mój czas. Bank Śląski postarał się o to, by klient mógł wszelkie formalności w tej kwestii załatwić sprawnie i przy minimalnej stracie czasu. Zdecydowanie należy się pochwała! Gdyby tak wszystkie instytucje wprowadziły ułatwienia dla Klientów można by zaoszczędzić czas i nerwy tracone w kolejkach, korkach itd...