Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: zlotemysli.pl
Treść opinii: Zlotemysli.pl to sklep z ebookami i audiobookami. Oferta ciekawa, zgodna z moimi zainteresowaniami, choć mogłaby się jeszcze powiększyć o inne działy (tzn. żeby można było znaleźć coś na każdy temat :)). Ceny atrakcyjne, co jakiś czas specjalne promocje (o których otrzymuje się powiadomienie e-mailem), a także możliwość zdobycia rabatu, jeśli regularnie robi się zakupy (mi udało się zdobyć drobny rabacik przy ostatnim zakupie, choć prawie nic tam wcześniej nie kupowałam). Książki można zamawiać w 2 opcjach: tańszy e-book lub droższa książka, a do niej e-book gratis. Takie rozwiązanie jest atrakcyjne, choć książki z tego wydawnictwa nie wyglądają szczególnie estetycznie - malutkie marginesy, co chyba jest skutkiem oszczędzania na papierze, przez to nie można książki np. położyć na biurku przed sobą, bo zaraz się zamyka. Zawiódł mnie też w tym roku akademickim czas oczekiwania na realizację, który wyniósł kilka dni. Zamówiłam książkę "Statystyka po ludzku", a z opisu opcji zapłaty wynikało, że jeśli zapłacę od razu poprzez płatność elektroniczną z Inteligo, to produkt (e-book) otrzymam na maila w czasie rzeczywistym, czyli zaraz. Jednak wcale tak nie było, czekałam kilka dni, moja płatność "wisiała" na Inteligo (to już nie wina Złotych Myśli, te płatności tak idą koło kilku dni, ale Złote Myśli na pewno otrzymały informację, że zapłaciłam, więc mógłby system w tym momencie przydzielić mi e-booka). Ostatecznie napisałam maila do zlotemysli.pl z pytaniem kiedy się mogę spodziewać książki, bo w weekend mam sprawdzian ze statystyki. E-book otrzymałam pod koniec tygodnia (a na początku tygodnia zapłaciłam), tego samego dnia otrzymałam miły mail od osoby pracującej w zlotemysli.pl z informacją, że już płatność dotarła, niestety na nic mi się nie przydały wirtualne uśmiechy tej osoby, gdyż nie było już czasu nauczyć się na sprawdzian, który był następnego dnia w sobotę. Za ten czas realizacji (o którym nie zostałam na stronie zlotemysli.pl uprzedzona) wystawiam ocenę ujemną... Gdyby nie ta sytuacja zapewne miałabym większą ochotę na dalsze tam zakupy. Pewnie jeszcze nie raz coś zakupię, ale na pewno nigdy żadnych pilnych zakupów tam nie zrobię, tylko takie, na których dostarczenie mogę poczekać.