Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Podczas dzisiejszej wizyty w centrum handlowym Ferio w Legnicy odwiedziłam sklep Media Markt. Oferta sklepu jest bardzo bogata - oprócz sprzętu typowo elektronicznego i AGD można nabyć książki, płyty z filmami i muzyką, drobne akcesoria na biurko. Wielość asortymentu oraz ekspozycja bardzo mi się spodobała. W sklepie panowała wesoła atmosfera, było sporo klientów i uśmiechniętych pracowników. Nie potrzebowałam dziś ich pomocy, ale z poprzednich wizyt wiem, że są chętni do pomocy i kompetentni w swoich dziedzinach. Jeśli chodzi o ceny, to Media Markt ogłasza się, że jest tanio, ale moim zdaniem książka, którą kupiłam, nie była specjalnie tania - normalna cena, jak w przeciętnej księgarni (ale rzeczywiście sprzęt typowo elektroniczny bywa tańszy niż u konkurencji). Książki były wystawione na środku alei, można było każdą pooglądać i poczytać kawałek - niestety przez to niektóre z nich nie wyglądały na nowe, ale że egzemplarzy było dużo, nie było żadnego problemu z wybraniem dla siebie dobrze wyglądającej książki. Pani przy kasie miała długie, rzucające się w oczy brokatowe tipsy. Nie znam się, to nie restauracja/bar, więc chyba można takie mieć, ale według mnie trochę przeszkadzały kasjerce w pracy - dłużej jej schodziło włożenie bonu poprzedniego klienta do teczki albo zerwanie dla mnie wydrukowanego paragonu (udało się jej zerwać go za drugim razem), ponadto miałam wrażenie, że może tymi paznokciami porysować kartę płatniczą, którą jej dałam. Obsługa przy kasie była na dobrym poziomie, ale niczym szczególnym się nie wyróżniała w stosunku do mnie (natomiast dla klienta obsługiwanego przede mną, który miał jakieś problemy z bonem i konieczne było wykonanie telefonu przez kasjerkę, była bardzo miła i uśmiechnięta). Oceniając ten sklep Media Markt chciałabym jeszcze dodać, że mam bardzo dobre zdanie o obsłudze tego sklepu po tym, jak dłuższy już czas temu zakupiłam tam monitor Manta. W domu okazało się, że jest jeden uszkodzony piksel. W punkcie obsługi klienta pracownicy byli mili, wymienili mi monitor na inny, choć nie musieli (bo 1 uszkodzony piksel to jeszcze nie wada). Następnie sytuacja z uszkodzonym pikselem powtórzyła się - na drugim egzemplarzu też taki był, tyle że w innym miejscu. Obsługa znów wymieniła mi monitor, a trzeci który otrzymałam został na miejscu uruchomiony i zobaczyliśmy wszyscy, że nie ma martwych pikseli. Pracownicy byli uprzejmi i cierpliwi (a zajęłam im wtedy trochę czasu).