Opinia użytkownika: Karolina_658
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj do lokalnego oddziału mojego banku. Sprawa była pilna. W momencie kiedy weszłam w środku znajdowało się kilka osób. Wzięłam "numerek" i czekałam na swoją kolej. W banku panował spokój, było czysto. Kiedy nadeszła moja kolej i podeszłam do okienka zostałam przywitana przez miłą panią. Pani była ubrana w nieskazitelnie białą koszulę oraz ciemny żakiet. Na szyi miała przewiązaną apaszkę w kolorze loga owego banku, a na klapie żakietu znajdował się identyfikator z imieniem i nazwiskiem, do tego była lekko i delitaknie umalowana. Pani była uprzejma i rzeczowa. Zaproponowała korzystniejsze rozwiązanie sprawy niż to wybrane przez mnie. Niestety wiązało się to dłuższym pobytem w banku na co nie miałam czasu. Jedynym minusem był fakt iż Pani podczas dokonywania mojej transakcji odebrała telefon co nieco przedłużyło mój pobyt w tej instytucji.