Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Sklep zlokalizowany jest przy pętli tramwajowej, wiec jest odwiedzany przez dużą ilość klientów wysiadających z tramwaju i wracających do domu. Największa "oglądalność" sklep ma przed południem i około 15:00-16:00 - po pracy. Wybrałam się więc po zakupy w porze, kiedy powinno być mniej klientów w sklepie. Gdy weszłam, zobaczyłam, że przy kasach stoi po kilka osób w kolejkach, ale ogólnie w sklepie nie było widać zbyt wielu klientów. Udałam się na stoisko mięsno-nabiałowe, bo zakupy w tym dziale były głównym celem mojej dzisiejszej wizyty w tym sklepie. W kolejce stało 5 osób, ale były 2 pracownice, które sprawnie i szybko obsługiwały klientów. Klienci robili raczej małe zakupy i nie marudzili, więc szybko nadeszła moja kolej. Miła i uśmiechnięta pracownica pokazała mi wybrany kawałek mięsa oraz zachęciła do zakupu białego sera. Z zakupami udałam się do kasy. Teraz były już tylko 2 osoby przede mną i obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Ogólnie w sklepie było czysto, mimo chlapy na dworze, a podłoga była wycierana przez pracowników sklepu na bieżąco.