Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: wizaz.pl
Treść opinii: Miło mi było otrzymać na portalu Wizaz.pl prywatną wiadomość od osoby z Redakcji o wygranej w konkursie - wprawdzie portal (a właściwie forum) odwiedzam codziennie, jednak wyniki tego konkursu przeoczyłam i nie wiedziałam, że wygrałam zestaw kosmetyków do włosów. Tymczasem w prywatnej wiadomości (skierowanej do wszystkich osób, które wygrały) była informacja, jakie dane przesłać i podany był e-mail. Wysłałam e-maila ze swoimi danymi i po niespełna 2 tygodniach dostałam nagrodę. :) A konkursy na portalu są bardzo ciekawe (trzeba np. coś napisać, pokazać zdjęcie fryzury, zrobić kolaż itp.), więc sam udział jest zabawą. Kolejny duży plus dotyczy niedawnej bardzo poważnej awarii (kilka dni temu portal miał największą awarię w swojej historii), kiedy to reakcja Redakcji była błyskawiczna. Na niedostępnej stronie były na bieżąco przekazywane informacje na temat działań ekipy (zakup nowych serwerów, przywracanie danych), także po ponownym uruchomieniu portalu powstał temat na forum, gdzie wszystko zostało wyjaśnione użytkownikom. Większość danych na portalu została przywrócona, ale nadal jest trochę braków, których się niestety po takiej awarii już przywrócić nie ma i trzeba je odtworzyć. Myślę, że Redakcja zareagowała na problem najlepiej jak mogła i życzę im, żeby jak najszybciej odbudowali straty.