Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_89

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W czasie płacenia za zakupy pani kasjerka każdego klienta pytała o kartę lojalnościową "Clubcard". Jestem uczestnikiem programu, podałem kartę i po szybkiej , miłej obsłudze wróciłem do domu. Rozpakowując zakupy spojrzałem na paragon, a w jego dolnej części przeczytałem "Dołącz do "Clubcard" będąc członkiem mógłbyś otrzymać ... punktów" , numer transakcji 3946. Pani kasjerka na pewno zeskanowała moją kartę Clubcard, być może dodała mi punkty za zakupy poprzedniego klienta. A może tylko usłyszałem "piiiip", które nic nie znaczy? Wniosek : kierownik sklepu powinien przeszkolić dokładnie pracowników kas. Pracują oni być może nie wiedząc, że popełniają błędy. Miła atmosfera w czasie obsługi przy kasie, zderzana jest z zaskoczeniem klienta, uczestnika programu lojalnościowego, gdy ten dokładnie przyjrzy się paragonowi po wyjściu za sklepu.