Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Do OBI wybraliśmy się razem z mężem aby kupić parę rzeczy do remontu mieszkania. Zakupy przebiegły bardzo sprawnie. Miedzy innymi kupowaliśmy blaty kuchenne. Pan w dziale Przycinanie Materiałów pomógł mężowi w przeniesieniu blatów z półki do miejsca gdzie dokonano przecinania na potrzebny wymiar. Całą usługa przebiegła sprawnie. Następnie dokupiliśmy kilka innych rzeczy i udaliśmy się do kasy. Pani w kasie (pani W.) szybko i z uśmiechem na twarzy skasowała nasze zakupy. Ponieważ miałam zamiar wziąć fakturę więc nasze zakupy rozdzieliliśmy na dwa różne paragony których łączna sum,a wynosiła przeszło 200 zł. Później udałam się do punktu obsługi klienta w celu wypisania faktury. Obsługiwała mnie pani blondynka z krótkimi włosami. Fakturę wypisała i w tym momencie nastąpił potężny zgrzyt. OBI za każde zakupy w kwocie 100 zł daje 1 punkt. Pomijam już fakt że o tym nie ma nigdzie informacji i trzeba się prosić o wydanie punktów ale pani stwierdziła, że jeśli mam dwa paragony na różną kwotę to mi się należy punkt tylko za paragon na którym była większa kwota powyżej 100 zł. Nie brała pod uwagę to że mam dwa paragony na łączną kwotę powyżej 200 zł więc się należą 2 punkty. Była bardzo nieuprzejma, podniosła na mnie głos. Nie docierało do niej że punkty dostaje się za zakupy za 100 zł a ja zrobiłam za 200. Dla niej ważne było tylko że to 2 paragony. Wcześniej już miałam takie sytuacje i nigdy nie miałam problemów z odebraniem punktów.