Opinia użytkownika: Agata_308
Dotycząca firmy: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Treść opinii: Udałam się do dziekanatu do spraw socjalnych w celu wyjaśnienia sytuacji mojego stypendium. Wnioski składane były do połowy października, wyniki ogłoszone zostały pod koniec listopada, a do dzisiaj nie otrzymałam przysługującej mi kwoty. Nie było żadnej kolejki więc zapukałam i weszłam do środka. Pani przywitała mnie i zajmując się segregacją jakiś dokumentów zapytała o co chodzi. Wytłumaczyłam, że większość znajomych otrzymała już stypendia a ja nadal czekam i chciałabym się dowiedzieć o co chodzi. Pani zerknęła w komputer, poprosiła o dane i stwierdziła, że kwota została przesłana na stare konto, które było w systemie. Zdziwiłam się, ponieważ we wniosku podałam nowy numer konta, a stare już zamknęłam. Pani wytłumaczyła mi, że w tej sytuacji musi poczekać aż dostanie informację o zwrocie z banku i wówczas będzie mogła przelać na inne konto. Przytakiwała, gdy powiedziałam, że nie mam z czego się utrzymać i że procedury przyznawania stypendiów i tak są absurdalnie wydłużone. Pani powiedziała, że nic nie może robić i że jedyne co mogę zrobić to skontaktować się z działem finansowym w rektoracie. Bardzo dziękuję pracownikom uczelni za ich opieszałość- dla wielu studentów stypendium socjalne jest głównym źródłem utrzymania, ale chyba mało ich to obchodzi..