Opinia użytkownika: jakośćobsługi_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Od dłuższego czasu miałam w planach wizytę w tym banku. Wreszcie się tam wybrałam. Budynek z zewnątrz wyglądał zachęcająco, plac przed nim zadbany i uporządkowany. Po wejściu zauważyłam, że miejsce jest przestronne. Czynnych było kilka okienek i niestety przy każdym kolejka. Interesantami byli zarówno młodsi klienci jak i starsze osoby. Nasunęła mi się myśl, że te osoby powinny czekać siedząc, a nie stojąc, przecież tak jest ciężko. Nie było się nawet gdzie oprzeć. Obsługa nie zbyt miła i nie szybka. Wszystko powoli- zbyt powoli. Rozumiem, że muszę wypełnić jakieś dokumenty, ale gdy je wypełnię można się trochę szybciej ruszać. Nie wiem czy powinnam sama wypytywać się na temat, którego dotyczyła moja sprawa. Czy to pracownica banku powinna mnie o wszystkim poinformować. Przecież ja mogę nawet nie wiedzieć czy o wszystko zapytałam i co jest jeszcze ważne w tym temacie. Wreszcie nas obsłużono, wypytałam o szczegóły po czym wyszłam. Jakoś nie miałam dobrego wrażenia po tej wizycie. Mimo, że bank PKO BP ma prestiż to powinien bardziej zdyscyplinować pracowników bo jak tak dalej będzie to renoma spadnie.