Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Korzystając z okazji postanowiłam zapytać o podstawkę chłodzącą do laptopa. Kiedy weszłam wszyscy trzej panowie z obsługi byli zajęci,ale już po chwili jeden z nich zaprosił mnie do swojego stanowiska. Udzielił mi odpowiedzi na pytanie. Podstawki takie są w różnych cenach, te najtańsze po ok 20 zł zdecydowanie mi odradził sugerując, że bardziej mogą zaszkodzić niż pomóc, gorąco polecał te zaczynające się od 100 zł. Wytłumaczył też podejrzewaną przyczynę przegrzewania się komputera i zalecił odnieść do serwisu. Do tego momentu wydawał mi się bardzo kompetentny i przekonujący. Kiedy odchodziłam zapytał o model laptopa czy to hp, kiedy powiedziałam że inny podając markę, pan zrobił taką minę, która wyraźnie mówiła "to złom, szkoda było mojego czasu na tłumaczenie". Takie przynajmniej odniosłam wrażenie. Jednym nie przemyślanym gestem, zepsuł swój dobry wizerunek w moich oczach. Dla mnie przesłanie było jasne, po porady w sprawie tańszego sprzętu absolutnie nie do tego punktu.