Opinia użytkownika: Dorota_618
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Tuż przy wejściu o mało się nie przewróciłam, chyba tylko dzięki refleksowi przejechałam się z metr na własnych nogach.Śliskie kafelki niedawno założone przy ogólnym remoncie tejże Biedronki zapewniają takie doznania poślizgu każdemu wchodzącemu klientowi. No chyba,że on sam ma antypoślizgowe podeszwy.Nie wiem dlaczego nikt nie pomyślał podczas remontu o tym ,że kafelki powinny być antypoślizgowe. Obecne płytki w połączeniu z rozpuszczonym śniegiem czy też wodą podczas deszczu są tylko realnym zagrożeniem do mniejszego lub większego upadku,złamania kończyn itd..W sklepie jest bardzo ciasno, wystarczy ,że tylko jedna osoba zatrzyma się przy regale a już inne mają problem z wyminięciem jej,gdyż przyczyniają się do tego dodatkowo ustawione pośrodku filary. Jeśli kolejki przy kasie wydłużają się niemożliwe jest dotarcie klienta do przednich regałów.Wszędzie jest ciasno. Kolejki do kas wchodzą w regały co znacznie utrudnia i stanie w kolejce do kasy i robienie zakupów przez innych klientów. Obsługi na sklepie nie widać . Porządek przy układaniu, podawaniu i obsłudze klientów utrzymuje uczynny pan z ochrony. Kasjerka na kasie miła ,cierpliwa dla marudzących klientów. Wita klientów uśmiechem, proponuje torebkę na zakupy