Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Sklep w Magnolii: dobra solidna oferta, trafne doradztwo. Szukałem swetra i kamizelki i nieco gubiem się w ofercie, ale ekspedientka szybko zaprowadziła mnie do stojaków z dokładnie takimi ciuchami jakich szukałem - chodziło nieco taliowany krój, ponieważ większość swetrów i kamizelek było w tym sklepie niestety z nieco innej bajki. Sporo kabin - przymierzalni, wygodne zakupy. Jeden, jedyny minus: wszystkich namawiają na kartę klienta, ale nie potrafią do niej zachęcić. To raczej kwestia samej karty niż umiejętności sprzedawców, ponieważ widziałem, że się starali. To, że karta daje korzyść w postaci rejestracji zakupów, ułatwiającej składanie później reklamacji to fajny pomysł na dodatkową funkcję karty. W tym wypadku jak zrozumiałem była to jednak JEDYNA korzyść, a więc żadnych rabatów za lojalność, wartość zakupu, żadnych punktów, promocji dla klientów? Słabo, ale sklep i obsługę polecam.