Opinia użytkownika: Beti
Dotycząca firmy: UNIQA
Treść opinii: Zadzwoniłam do firmy ubezpieczeniowej UNIQA TU SA celem umówienia mnie z agentem. Przekierowano mnie do kierownika zespołu agentów i zaczęła się rozmowa. Zapytałam o ubezpieczenie życiowe dla mojej mamy. Obecnie ma ubezpieczenie w innej firmie, jednak moim zdaniem płaci tam zbyt wysokie składki. Pan K.Z.A. powiedział, że może ona zmienić ubezpieczenie na życiowe właśnie w UNIQA TU SA -tzn przenieś się z poprzedniej firmy, dzięki czemu nie będzie ją obowiązywała żadna karencja. Przekazałam panu kierownikowi, że mama ma 69 lat, a on na to, że do 70 lat jest ok i może z tego skorzystać, dlatego też tak zrobiłam i zmieniłam umowę. Okazało się, że jednak takie przeniesienie jest możliwe do 60 roku życia!!!Dowiedziałam się tego sama jak zadzwoniłam do centrali firmy celem dowiedzenia się co dzieje się z polisą mojej mamy. Niezłe wprowadzanie klienta w kanał.Nie polecam!