Opinia użytkownika: Renata_234
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: W związku ze zmianą adresu chciałam przenieść posiadany już numer stacjonarny na nowy adres. Rzecz wydawałoby się banalna. Zadzwoniłam na infolinię gdzie Pani przyjęła zgłoszenie (była bardzo miła) i poinformowała o kolejnych etapach załatwiania sprawy tzn. zgłoszenie zostanie wprowadzone do bazy, następnie ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie podpisania umowy i wizyty na nowym adresie w celu doprowadzenia kabla i podłączenia numeru. Dodam, że nie zmieniałam ani abonamentu ani usług , które obecnie funkcjonowały (m,.in. identyfikacja numeru). Niestety po upływie 2 tygodni nikt się ze mną nie skontaktował dlatego sama udałam się do oddziału TPSA. Okazało się, że Pani z infolinii nie wprowadziła nic do bazy i nikt by się ze mną nie skontaktował. Po dwóch dniach od podpisania umowy w punkcie miał się odezwać monter od podłączenia telefonu. Niestety po raz kolejny terminowość TPSA zawiodła. PO kolejnych 3 monitach telefonicznych do oddziału pojawił się Pan. Niestety nie uprzedził o swojej wizycie wcześniej (jak nam mówiono w oddziale) i musiał przyjechać jeszcze raz ( minął kolejny tydzień). Ogólnie proces przeniesienia numeru trwał 6 tygodni ( a miał 2), każda z osób nas obsługujących winą obarczała kogoś innego. Pomimo uprzejmych pracowników polecam dużo cierpliwości w kontaktach z tą firmą i dokładne sprawdzanie umów oraz terminów