Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jakiś czas temu przeniosłam swoje konto osobiste do ING Banku i wybrałam Konto Direct z obsługą przez internet. Bardzo mi odpowiada ten rodzaj konta, zwłaszcza że jego prowadzenie jest bezpłatne i mam dostęp do konta przez całą dobę, a jeśli czegoś potrzebuję, to zawsze mogę podejść do oddziału banku. Moja obserwacja dotyczy strony do logowania do banku. Logowanie jest bezpieczne, bo podajemy 5 losowo wybranych znaków z hasła, a nie całe hasło, więc trudniej byłoby się podszyć pod nas (za to samemu można się pomylić przy wpisywaniu), ale już kilka razy zdarzyło mi się, że system nie działał poprawnie i nie można było wcale się zalogować przez dłuższy czas. Niestety w listopadzie co najmniej 3 razy miała miejsce taka sytuacja - 2 razy na początku miesiąca i wtedy na stronie nie było żadnych informacji o awarii, a ostatnio 30.11. przez kilka godzin była jakaś większa awaria i wyskakiwał komunikat, że niestety nie ma możliwości zalogowania się i trwają prace nad usunięciem awarii. Dla mnie akurat tego dnia nie był to problem, bo mogłam poczekać kilka godzin na naprawienie systemu, jednakże gdy ktoś korzysta z bankowości elektronicznej przez cały dzień, np. wykonuje lub otrzymuje dużo przelewów, to taka awaria może skutecznie unieruchomić firmę lub osobę... Mam tylko nadzieję, że bank poprawi swój system elektroniczny. Co do samej bankowości on-line, to jest ona moim zdaniem przyjazna dla klienta - wszystko jest na stronie czytelnie oznaczone, zakładki są odpowiednio opisane, łatwo można wykonać przelew, sprawdzić historię rachunku, zdefiniować odbiorców przelewów itp.