Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Tłum ludzi, jak to bywa w okresie przedświątecznym. Na stoisku dekoracji, który odwiedziłam nie było nikogo. Kupno czajnika elektrycznego okazało się dużym wyzwaniem. Brak cenówek, na 10 czajników posiadało je tylko 4 produkty. Sugerując się ceną 49 z groszami chciałam kupić czajnik, który przy kasie okazał się dużo droższy o całe 40 zł!! Okazało się, że bez pomocy czytnika kodów nic nie uda się kupić. Chciałam się dodatkowo skusić na zakup ozdób świątecznych, jednak bałagan na półkach i brak przejrzystości cen odstąpiłam od tego zamiaru. Po zakupie czajnika za 60 zł (skąd ta cena), czekałam na podbicie gwarancji -, że oddam czajnik, ze względu na to, że osoba która ma to zrobić, chcociaż dwukrtonie wzywana po prostu nie przychodzi. Pani nagle się znalazła i była bardzo zdziwiona, że musi wypełnić papier. Jak dla mnie ta firma jest maksymalnie skreślona!! Gdyby nie bony to bym tam nie szła. Wielki minus za półki, za obsługę i za całokształt.