Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Przyszedł do mnie o umówionej godzinie monter telewizji kablowej i Internetu z firmy UPC. Pan był grzeczny, zdjął buty po wejściu. Rozłożył sprzęt i zaczął instalację. Napotkał kilka problemów. Okazało się, żę elektryk podczas remontu namieszał w okablowaniu. Ostatecznie jednak po dłuższych poszukiwaniach udało się znaleźć właściwy kabel i zainstalować bez problemu kablówkę. Z Internetem stacjonarnym poszło panu równie szbko. Natomiast w sprawie wifi musiał dzwonić kilka razy do centrali, ponieważ nie ujęto tej usługi w zamówieniu. W końcu otrzymał kody i instalacja się udała. W między czasie wyszedł raz, żeby obejrzeć i coś zmienić w skrzynce telewizji kablowej na zewnątrz budynku. Po powrocie znowu rozłożył torbę i narzędzia. Niestety śnieg stopił sie i zalał mi parkiet, na szczęście bez trwałych skutków negatywnych. Po instalacji pracownik UPC wręczył mi karnecik z loginem i kodem do wifi oraz wytłumaczył, jak logować się na stronie upc i oglądać e-fakturę. Wizyta była dużo milsza i sprawniejsza niż obsługa zdalna, chociaz przedłużyła się przez brak kodu do wifi. To juz druga pomyłka przy przepisywaniu zamówienia złożonego telefonicznie. Znaczy się, że UPC ma wykwalifikowanych instalatorów i nieuważną administrację.