Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Do wizyty w tym sklepie zachęciła mnie gazetka promocyjna z bardzo bogatą ofertą różnych przedmiotów wyposażenia domu. Jak się okazało, nie tylko mnie przyciągnęła ta oferta - w sklepie było dużo klientów, którzy oglądali towar w różnych działach sklepu. Sklep ten ma dużą powierzchnię sprzedaży i jest zaopatrzony w dużą ilość towaru - regały z różnymi akcesoriami domowymi stoją gęsto obok siebie, jest też duża ekspozycja mebli oraz materacy. Dużo klientów oglądało pościel oraz ręczniki i wyciągali te produkty z półek, po czym upychali z powrotem byle jak i pracownicy sklepu sprzątali i ponownie układali tą pościel na półkach. Widziałam kilkoro pracowników, którzy uwijali się w pracy - składali meble, sprzątali po klientach rozrzucających ręczniki. Jutro Mikołaj, więc niektórzy klienci robili większe zakupy, w związku z tym do kasy utworzyła się kolejka, ale obsługa była sprawna. Pracownik pytał każdego klienta czy posiada kartę na punkty Payback, oferował zakup pluszaka w cenie promocyjnej oraz pytał czy potrzeba płatną reklamówkę.