Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: coffeeheaven
Treść opinii: Coffee Heaven w Blue City jest jednym z nielicznych w Warszawie, gdzie kawy i herbaty na miejscu serwowane są nie w kartonowych kubkach, a wciąż jeszcze w ceramicznych. Wpływa to zawsze na wrażenia smakowe, szkoda więc, że nie jest praktykowane powszechnie we wszystkich lokalach sieci. Zamówiłam dużą herbatę i poprosiłam o dostęp do internetu. Kawiarnie 'oferują' internet za pośrednictwem Ery. Działa umiarkowanie, przede wszystkim dlatego, że warunkiem skorzystania z dostępu do sieci jest otrzymanie kodu uprawniającego do zalogowania się 'do usługi'. W praktyce otrzymujemy bardzo niski limit transferu. W rezultacie po ok. 15-20 minutach dostęp zostaje przerwany. O kolejny kod można poprosić bez konieczności składania nowego zamówienia, jednak w centrum handlowym, kiedy w kawiarni jesteśmy bez osoby towarzyszącej, pozostawienie wszystkich rzeczy łącznie z komputerem przy stoliku, jest mocno ryzykowne. Pakowanie wszystkiego tylko po to, by uzyskać kolejny kod przy kasie, mija się z kolei z celem. Można oczywiście próbować zamachać na kelnera, ale to przecież lokal innego typu... Tyle o korzystaniu z sieci, do reszty nie mam uwag, choć na kanapki coffee heaven już patrzeć nie mogę (może warto pomyśleć o urozmaiceniu oferty?). Wychodząc, zamówiłam jeszcze muffina na wynos. Zapakowany został w małą kartonową torebkę, smakował - jak zwykle - pierwszorzędnie.