Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Do sklepu Intersport udałem się w celu zakupienia nowej czapki na zimę. Z zewnątrz sklep robi naprawdę przyzwoite wrażenie – na wystawie stoją manekiny prezentujące odzież zimową: czapki, kurtki, rękawiczki itp. produkty, natomiast nad samym wejściem do sklepu góruje duże, podświetlone logo, a więc nie ma żadnych trudności aby tam trafić. Po przekroczeniu progu sklepu udałem się od razu do działu z czapkami, przy okazji zwracając uwagę na czystość w sklepie – nie było się do czego przyczepić. W dziale z czapkami wybór był całkiem spory, a zaraz obok znajdowało się lustro które znacząco ułatwiało mierzenie kolejnych modeli. Na tej czynności spędziłem ok. 10 min i w tym czasie żaden z pracowników się mną nie zainteresował, kątem oka widziałem że są i chodzą po sklepie, ale na tym ich aktywność z mojego punktu widzenia się kończyła. Po wybraniu pasującej czapki udałem się do jedynej czynnej kasy ( klientów nie było, a więc kolejek także nie ). Pani obsługująca kasę, choć ubrana w schludnych firmowy strój ( niebiesko-czerwona koszulka z logo firmy ), po części chyba zapomniała że jest w pracy. Owszem obsłużyła mnie, przeciągnęła kartę przez terminal ale to wszystko – żadnego dzień dobry, do widzenia czy dziękuję od niej nie usłyszałem. Może to dlatego, że w tym czasie zajęta była jednoczesną rozmową ze swoją koleżanką. Podsumowując – asortyment, sposób w jaki urządzono sklep nie pozostawiają wiele do życzenia, natomiast obsługa jest po prostu mierna.