Opinia użytkownika: Witold_33
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Do zakupionego w w/w sklepie laptopa dokupiłem w dn. 07-09-2010 mysz EDNET NANO USB. Cena myszy 119 zł. Mimo, iż nie był to sprzęt najtańszy, jednak klawisz zepsuł się już na początku listopada. Znalazłem paragon i pojechałem z reklamacją. Miałem nadzieję, że taki sprzęt wymienia się w rozsądnym terminie. Uprzejmy pan od reklamacji przyjął mysz do naprawy, wydał stosowny dokument, poprosił o numer telefonu i oświadczył, że powiadomią mnie o terminie odbioru. Jakoś tak szczęśliwie minął już trzeci tydzień, a informacji nie ma. Laptop bez myszy nie jest najprzyjemniejszym w obsłudze sprzętem, a coś mi mówi, że chyba przed świętami chyba będę musiał dokupić jakiś tańszy sprzęt. Gdybym kupił badziew za 20 zł, to może też by mi po 2 miesiącach padł, ale za 100 zł miałbym sprzętu na 10 miesięcy :). Obsługa uprzejma, ale sposób załatwiania reklamacji załamujący...