Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KRECIK
Treść opinii: Udałem się do Krecika na niewielkie zakupy. Po wejściu zobaczyłem sporą kolejkę. Stało w niej ponad 10 osób, a w sklepie jest tylko jedna kasa. Moją uwagę przykuła podłoga, była bardzo brudna od błota. Udałem się w głąb sklepu wybierając interesujące mnie towary. Produkty na półkach wyłożone były ładnie i równo, jednak nie przy każdym znajdowała się wyraźna cena. Chciałem zatem sprawdzić cenę sera w czytniku kodów. Jednak po zeskanowaniu kodu na wyświetlaczu pojawiła się informacja „brak połączenia z serwerem”. Cena dalej pozostała niewiadoma. Ustawiłem się w długiej kolejce. Po długiej chwili oczekiwania przyszła moja kolej. Sprzedawczyni nie była zbyt uprzejma, wyglądała trochę jakby stanie za kasą było dla niej przymusem. Po skasowaniu wszystkich towarów podała mi kwotę do zapłaty. Nie spytała o siatkę, tylko wydała resztę i zaczęła obsługiwać kolejnego klienta. Spakowałem zakupy i wyszedłem mówiąc „do widzenia”, na które nie usłyszałem odpowiedzi.