Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Telefon stacjonarny chociaż obecny w naszym domu, to coraz rzadziej jest wykorzystywany, m.in dlatego mamy abonament, który już nie jest w sprzedaży. Z tego powodu często dzwonią konsultanci z ofertą zmiany na rzekomo korzystniejszy. Ich cechą wspólną jest to, że nigdy nie pytają z kim rozmawiają, a potem maja pretensje, że to nie właściciel telefonu wysłuchał ich oferty i będą musieli zadzwonić ponownie. Oczywiście dzwonią w umówionym terminie, właściciel odmawia tłumacząc, ze mu się to nie opłaci, a za kilka dni czasem nawet dnia następnego dzwoni kolejny konsultant z tą sama ofertą. Zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje, czy nie mają tam jakiejś wewnętrznej komunikacji, by inni konsultanci wiedzieli że oferta została już przedstawiona i jakie są powody odmowy zmiany abonamentu. Takie natarczywe zachowanie ze strony operatora jedynie przyspiesza nasza decyzję o całkowitym zrezygnowaniu z usług TP SA. Problemem są także konsultanci innych operatorów stacjonarnych, którzy dzwonią ze swoją ofertą. Niby nic, ale czasami jest to kilka telefonów dziennie. Do tego dochodzą inni akwizytorzy próbujący sprzedać przez tel dosłownie wszystko. Skoro telefonia komórkowa jakoś opanowała to zjawisko (nie zdarzyło mi się odebrać tel z ofertą handlową przez komórkę) to chyba jest to możliwe. Jeśli TP chce poprawić swój wizerunek na lepszy, to opanowanie niechcianych reklam oraz lepsza dyscyplina własnych konsultantów byłaby dobrym punktem wyjścia.