Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Wstąpiłam do sklepu Lewiatan, jak zwykle w sklepie było dość dużo klientów. Pracownicy dokładali towar, na stoisku mięsnym, było "zebranie"pań, 4 pracownice opowiadało sobie o włosach, o tym, gdzie korzystają z usług fryzjerskich. Kupowałam wędlinę, ale na szczęście pani, która mnie akurat obsługiwała, uczestniczyła w tych opowiadaniach, tylko w momecie krojenia wędliny. Po zrobieniu zakupów, podeszłam do kasy na stoisku z słodyczami i alkoholem. Pracownik na tym stoisku, bardzo niemiło mnie obsłużył. Ponieważ kwota moich zakupów przekroczyła 30zł, pani zapytała się mnie czy zbieram punkty, ja, że nie mam pojęcia o co chodzi, ona popatrzyła i burknęła pod nosem, że za każde 30zł wydane na zakupy, należy sie punkt, po czym zaczęła obsługiwać klienta, który stał za mną. Dziwnie się zachowała i podejrzewam,że tego punkta sama sobie wzięła i wykorzysta w przyszłości, bo widać było, że nie chce aby klienci odbierali te punkty. Piszę tak, gdyż przedemną klientka również miała kwotę ponad 30zł do zapłaty , a pracownik identycznie postąpił jak ze mną.