Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Wybrałam się do Zary w celu reklamacji zakupionego 2 tygodnie wcześniej płaszczyka. Niestety nie nadawał się on do noszenia, ponieważ za każdym razem gdy w nim wychodziłam odpadały guziki. Z takim problemem od razu udałam się do kasy, niestety kolejki były dość duże więc musiałam poczekać, gdy nadeszła moja kolej kasjerka poinformowała mnie, że ona nie zajmuje się reklamacjami ale zawoła koleżankę za to odpowiedzialną. Czekałam kolejne parę minut aż w końcu przyszła młoda dziewczyna aby mnie obsłużyć. Niestety według mnie nie była ona kompetentna, ponieważ kilka razy wypominała mi, że jeszcze nigdy nie zdarzyło jej się aby ktoś przyszedł z reklamacją z powodu odpadających guzików, sugerowała, że to może moja wina, co mnie troszkę zirytowało. Sama reklamacja trwała dość długo, trzeba było wypełnić formularz zgłoszeniowy i opisać całą sytuację. Pani poinformowała mnie, że sklep ma dwa tygodnie na rozpatrzenie wniosku i po tym czasie można do nich zadzwonić i spytać się o decyzję w sprawie reklamacji.