Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Po raz kolejny wielkie rozczarowanie jakością obsługi w tym banku. W dniu dzisiejszym z mojego rachunku zginęły pieniądze - duża kwota - sześciocyfrowa. Chciałem złożyć reklamację na infolinii i jakież było moje zdziwienie kiedy pani obsługująca mnie stwierdziła, że ja coś źle widzę, bo ona widzi inne dane (de facto też nieprawidłowe). Poprosiłem o przyjęcie reklamacji i usłyszałem, że nie mogę jej złożyć bo będzie "niezasadna". Po awanturze telefonicznej, pani była uprzejma zgodzić się na przyjęcie reklamacji, ale i tak wpisała to co sama uważała za stosowne, a nie to co ja chciałem przekazać. Co więcej na pytanie w jakim terminie moja reklamacja zostanie załatwiona, pani ze stoickim spokojem odpowiedziała, że bank ma przecież 30 dni na to. Nie ważne, że nie mogę dysponować moimi środkami i nie wiadomo kiedy będę mógł!!! Absolutne dno w obsłudze klientów. Odradzam wszystkim korzystanie z tego banku. Nie można być ani chwili pewnym, czy pieniądze są w nim bezpieczne.