Opinia użytkownika: Grzegorz_698
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Byłem dzisiaj zmuszony do skorzystania z usług PKP. Zanim wyszedłem z domu sprawdziłem rozkład jazy w Internecie. Wszystko się zgadzało. Na dworcu kupiłem bilet, kolejka przy kasie nie była długa, toteż nie zajęło mi to zbyt wiele czasu. Spojrzałem na tablice z rozkładem, aby wiedzieć, z którego peronu odjeżdża mój pociąg. Następnie udałem się na peron. I tutaj czas mojego oczekiwania na pociąg nie znał granic. Czekałem koło 20 minut i ani pociągu ani żadnej informacji o opróżnieniu czy wycofaniu tego połączenia. Wróciłem do holu dworca aby zerknąć na tablice z rozkładem jazdy. Ku mojemu zdziwieniu z tablicy zniknął pociąg, którym miałem jechać. Czekałem nadal. Na tablicy również nie pojawił się następny pociąg i również nie było żadnej informacji. Byłem zdezorientowany, zmarznięty i zły. Nie rozumiem jak można tak traktować swoich klientów, żadnych informacji i czekanie w nieskończoność na nieogrzewanym dworcu. Masakra. Po ponad godzinnym czekaniu uznałem, że ostatnią szansą na przedostanie się do celu jest zmiana środka transportu z pociągu na autobus, który w odróżnieniu mnie nie zawiódł.