Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Jackpot
Treść opinii: Oglądając ubrania w sklepie Jackpot w galerii Malta byłam świadkiem następującej sytuacji: do sklepu tego weszła kobieta z siatkami z zakupami. W momencie gdy przechodziła obok bramki włączył się alarm. Kobieta zatrzymała się, rozejrzała się wyraźnie zdezorientowana i cofnęła się. Sekundę później podjęła drugą próbę wejścia do salonu - ponownie włączył się alarm. Pani znów przystanęła, widać było, że nie jest pewna co zrobić - czy wejść, czy też nie. Kobieta rozejrzała się, spojrzała na sprzedawczynię, wyraźnie widać było, że oczekuje jakieś reakcji ze strony pracownicy, może potwierdzenia, że wszystko w porządku czy coś w tym stylu. Ekspedientka nie zrobiła jednak zupełnie nic. Zamiast podejść, zachęcić kobietę do wejścia do sklepu odwróciła wzrok. Po chwili klientka cofnęła się i wyszła. Jak dla mnie to najlepszy przykład jak stracić potencjalnego klienta. Nadmienię również, że gdy przez cały mój pobyt w tym sklepie ekspedientka nie zwróciła uwagi również na mnie, nie powitała mnie ani nie pożegnała.