Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kończyła mi się umowa na telefon komórkowy, wiec wybrałam się do salonu Orange, żeby ją przedłużyć. Akurat trafiłam na kolejkę klientów. Były czynne 3 stanowiska obsługi klientów, przy każdym był już obsługiwany klient i jeszcze 2 osoby czekały przede mną. W sumie na podejście do stanowiska obsługi czekałam ponad 15 minut. Wreszcie nadeszła moja kolej, powiedziałam pracownikowi salonu, że chciałabym przedłużyć umowę i kupić telefon. Pracownik przedstawił mi dostępną dla mnie ofertę promocyjną oraz zapytał czy już wybrałam model telefonu. Powiedziałam, że zastanawiam się między dwoma modelami i pracownik przyniósł i pokazał mi oba te telefony. Mogłam wiec przyjrzeć im się z bliska i wypróbować niektóre funkcje. Sprzedawca opowiedział o zaletach tych telefonów, a ja wybrałam jeden z nich. Pracownik sprawnie sporządził umowę dla mnie. Otrzymałam również mały upominek od Orange - smycz. Obsługa, choć sprawna, zajęła prawie 30 minut, czyli łącznie w salonie Orange spędziłam ok. 45 minut. Chyba następnym razem przedłużę umowę przez internet - przynajmniej nie trzeba czekać w kolejce, a umowę przywozi kurier. :)