Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zaszedłem do salonu, aby odebrać z reklamacji telefon. Po wejściu do środka pobrałem numerek, gdyż jakiś czas temu zainstalowano automat do pobierania numerków. Z uwagi na to, że salon jest piętrowy, na wyświetlaczu pojawia się kolejny numer klienta oraz numer stanowiska obsługi oraz piętro. Po krótkiej chwili wyświetlił się mój numer i podszedłem do wskazanego punktu. Pracownik elegancko ubrany przywitał się ze mną. Po wręczeniu kwitu naprawy, pracownik przeprosił mnie i wyszedł, aby przynieść telefon. Wrócił po krótkiej chwili. Dość szybko wypełnił dokumenty i wręczył mi telefon, abym sprawdził. Wszystko było OK. Okazało się, że wystarczył wgrać nowe oprogramowanie. Oczywiście na mój telefon czekałem bardzo krótko, gdyż serwis jest w Białymstoku. Wychodząc z salonu, pracownik pożegnał się ze mną i zaprosił mnie ponownie.