Opinia użytkownika: Paulina_660
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: sympatyczny sklep :). asortyment i ceny odpowiadają mi. aktualne gazetki trafiają do moje skrzynki pocztowej, dzięki czemu wiem, kiedy i co pojawi się na półkach z obsługą bywa różnie, ale powiedzmy, ze każdy może mieć zły dzień. zdziwiło mnie ostatnio, że w lidlu nie można zwracać towarów, np jeśli kupi się coś, co nam nie pasuje (jakaś pani pytała akurat przy mnie o rurę do pralki czy coś w tym stylu). dziwi mnie to dlatego, że w biedronce nie ma problemu- można wymienić ubranie na inny rozmiar, jeśli nie ma odpowiedniego- zwrot pieniędzy. więc przypuszczam, ze z taką rurą byłoby podobnie. natomiast pani z lidla poinformowała klientkę, że nie ma "żadnych wymian ani zwrotów", że klient kupuje na własne ryzyko. trochę to mało sympatyczne, tym bardziej, ze inni już sobie z tym poradzili