Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: Ok. Zima nadeszła choć jeszcze nie ta kalendarzowa ale pod względem ilości śniegu którego opady w kilku ostatnich dniach były bardzo intensywne oraz ujemne temperatury nie ma wątpliwości -jesień przeminęła. Gdy śnieg przestał padać powrócił co roczny problem nie ośnieżonych przystanków, do których dojście jest nie lada wyczynem. Problem stanowi również wysiadanie z autobusu które staje się sportem ekstremalnym. Zalegający śnieg i oblodzony krawężnik pod nim ukryty w momencie nie właściwego kroku nie chybnie grozi upadkiem i jakimś nieszczęściem. Na stronie TVN warszawa rzecznik ZTM, mgliście się tłumaczy iż za stan przystanków odpowiadają firmy zewnętrze dodaje iż nie wszystkie przystanki są w gestii administrowania ZTM. Obiecuje a jakże poprawę i większe baczenie na ich uporządkowanie. I na tym koniec. Zima na dobre się nie, odpowiedzialnych za bałagan i chaos nie ma. Każdy w teorii jest odpowiedzialny za uprzątniecie chodnika do niego należącego ale w praktyce wygląda to tak iż jeden właściciel się z tego obowiązku wywiązuje a inny nie. Do tej drugiej grupy należy ZTM który nie wyciąga wniosków z lat ubiegłych, ograniczając się do pobierania wysokich opłat za bilety nie dbając nawet w stopniu minimalnym o bezpieczeństwo i przynajmniej jako taki komfort pasażerów.