Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Z usług tego banku korzystam od ponad dwóch lat i ogólnie jestem zadowolona. Bank dba o klientów co przejawia się w tym, że pracownik zawsze dzwoni kiedy kończy się lokata, a także informuje i doradza jaki produkt wybrać. Bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona kiedy pracownik banku zadzwonił z propozycją rezygnacji z funduszu którego wartość zaczęła spadać. Problemy pojawiły się kiedy chciałam załatwić sprawę za pomocą konta internetowego. Aby dokonać operacji niezbędne jest zainstalowanie komponentu, który prawidłowo działa tylko z przeglądarką Internet explorer. Z tego też powodu aby dokonać operacji mimo szczerych chęci pracownika muszę udać się do placówki banku.Komponent w żaden sposób nie chciał się uaktywnić, pomimo zmiany przeglądarki. Myślę, że jest to niepotrzebne utrudnienie. Żeby mieć podgląd na swoje rachunki przez internet obowiązkowe jest założenie rachunku ROR, co np w banku PKO BP nie jest wymagane. Na szczęście za rachunek ten nie trzeba płacić. Pod względem obsługi i oferty bank jest godny polecenia, natomiast kwestie bankowości internetowej powinny zostać dopracowane.