Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Dworzec PKP w Poznaniu
Treść opinii: Koleżanka dowiedziała się, że będę w centrum, zapytała mnie więc czy mogłabym jej kupić na dworcu bilet na pociąg, bo sama może tego po południu nie zdążyć zrobić. Faktycznie miałam być w pobliżu toteż zgodziłam się jej pomóc. Dostęp do dworca głownego był dość utrudniony - kiepsko odśnieżone chodniki przez budynkiem. Gdy weszłam do hali dworca zobaczyłam, że jest tam ogromny tłum ludzi. Jak wynikało z tablicy odjazdów/przyjazdów większość pociągów ma olbrzymie opóźnienia. Do kas (otwarta był tylko część z nich) były olbrzymie kolejki, niestety nie miałam tyle czasu by w nich stać, a stania zapowiadało się na długo. Byłam więc zmiuszona zadzwonić do koleżanki z informacją, że niestety biletu nie mogę jej kupić, bo na dworcu jest zbyt dużo ludzi a zbyt mało czynnych kas. Przy okazji zauważyłam, że na dworcu było niesłychanie brudno, pełno błota itp.