Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Kiedy wczoraj otrzymałam maila od Jakości Obsługi czułam się jakbym rzeczywiście otrzymała prezent od Mikołaja. Bardzo zależało mi na na zdobyciu nagrody z wyższego progu, jednak nie miałam wystarczająco dużo czasu na dodanie obserwacji. Przedłużenie konkursu bardzo mnie zadowoliło. Wiadomo, że święta zbliżają się wielkimi krokami a każdy w okresie przedświątecznym odwiedza dużą ilość sklepów, a co się z tym wiąże dokonuje dużej liczby obserwacji. Dzięki przedłużeniu konkursu mamy okazję się wykazać:) Jako powód przedłużenia konkursu Jakość Obsługi między innymi podała liczne prośby uczestników konkursu. Jest to dowód na to, że JO dba o swoich partnerów i użytkowników i liczy się z ich zdaniem. Myślę, że pomysł przedłużenia konkursu jest korzystny dla obu stron i sądzę że każdy z nas jest zadowolony.