Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Obsługa, ta z pierwszej linii - sympatyczna, kompetentna i dyskretna. Dyrektor - również. Miałem okazję z nim rozmawiać, poświęcił wystarczająco dużo czasu, potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kłopot stanowi obsługa klienta biznesowego, informacje o kredycie... Pomimo oddzielnego pomieszczenia nie zachowana dyskrecja, na widocznym miejscu teczki innych klientów z widocznymi danymi, zbyt mało czasu poświęcono mi na moje pytania, co do kredytu - nie uzyskałem jasnej informacji o wszystkich kosztach, owszem, były na wydruku, ale oczekiwałem wytłumaczenia tych zapisów. I wpłatomat, z którego chciałem skorzystać - po raz kolejny nie był sprawny. W sumie to kolejny raz trafiłem na awarię wpłatomatu. Najbliższy w Gdańsku - 60 kilometrów dalej - porażka. Wszystkim klientom życzę cierpliwości, albo zmiany banku.