Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Codziennie dojeżdżam do pracy trolejbusem linii 156 lub 160. Niestety pierwszą tegoroczna potyczkę z zimą muszę przyznać jako przegraną dla mpk. Najpierw przystanek na Dulęby 15 minut stania i niestety ale 156-tli nie widać. Nie czekając podjechałem dwa przystanki dalej (Park Bronowicki) w nadziei ze złapię może 160-tke. Niestety to samo po przyjechaniu trzeciego trolejbusa linii nr 158 stwierdziłem że nie mam na co liczyć co potwierdziła jedna w osób na przystanku. Powiedziała że trolejbus 156 lub 160 nie jechał już od ponad pół godziny. Nie czekając ruszylem przez miasto na piechotę. Spotkałem poszukiwane trolejbysy na ulicy lubartowskiej. Dobrze ze miałem zapas czasu i zdążylem do pracy