Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zadzwoniła do mnie dziś konsultantka Orange z propozycją przedłużenia umowy na internet. Mam internet stacjonarny Orange Freedom na linii telefonicznej TP S.A. i rzeczywiście za 2 miesiące umowa miała się skończyć. Zdziwiłam się trochę skąd ten pośpiech, przecież jeszcze mam czas na przedłużenie umowy, ale konsultantka wyjaśniła mi, ze jako klient Orange mogę przedłużyć umowę z wyprzedzeniem, a nowa umowa i tak zacznie obowiązywać po zakończeniu poprzedniej. Powiedziałam pani, ze jeszcze nie zastanawiałam się nad przedłużaniem umowy i chciałabym przemyśleć wybór oferty lub zmianę operatora, a konsultantka powiedziała, że może w takim razie zadzwoni do mnie za kilka dni i zapyta o decyzję. Tak też było - w umówionym dniu ta sama pani zadzwoniła do mnie ponownie. Powiedziałam, że zdecydowałam się na przedłużenie umowy, a konsultantka poinformowała mnie, że umowę do podpisania przywiezie mi kurier w ciągu 3 dni roboczych.