Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Nieco zaniepokojony, że nie otrzymałem jeszcze zamówionej karty do rachunku, udałem się dziś do oddziału BGŻ. Zostałem grzecznie powitany przez całą obsługę - z powodu soboty pracowały 2 osoby, ale byłem jedynym klientem. Po zapoznaniu się z moim problemem pani zaczęła sprawdzać dane w komputerze. Pokazałem jej dodatkowo formularz zamówienia karty. Okazało się, że pracownik przez niedopatrzenie owej karty jeszcze nie zamówił. Pani bardzo przepraszała i ponowniła zamówienie. Zapytałem, czy jest ono płatne, bo teoretycznie to druga karta do tego samego rachunku. Pani powiedziała, ze mam rację, ale ze względu na błąd banku kartę oczywiście otrzymam bezpłatnie. Zostałem jeszcze raz przeproszony i zapewniony o terminowym przesłaniu karty tym razem. Na pożegnanie otrzymałem jeszcze firmowe gadżety: kubek, smycz i długopis. ład pracownika był dość duży, ale dołożono wszelkich starań, aby go naprawić.