Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Niestety z przykrością stwierdzam, że więcej nie przedłużę umowy z tą firmą a to dlatego, iż często napotykamy się włączając telewizor na problemy z sygnałem, czy też odbiorem poszczególnych programów. Gdy dzwonimy na infolinię, nikt nie potrafi nam konkretnie doradzić co w tej sprawie mamy zrobić, by np. polepszyć jakość obrazu, a gdy napotykamy całkowity zanik sygnału, wówczas jak zwykle słyszymy słowa "awaria". Ale przecież ludzie płacą grube pieniądze za podstawowe pakiety, by móc oglądać programy w lepszej jakości - firma zachowuje się nie w porządku, gdyż adekwatnie do częstotliwości awarii powinna chociaż obniżać w danym miesiącu abonament. W dodatku jakby tego było mało-bardzo powoli usuwają awarię. Nie polecam osobom, które chcą dobrej telewizji cyfrowej za małe pieniądze bez jakichkolwiek problemów z sygnałem.