Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W związku z brakiem możliwości zalogowanie się na swoje konto na stronie playmobile.pl postanowiłam zadzwonić do konsultanta tejże sieci, by wyjaśnić kwestię dwóch faktur (korygującej i VAT) oraz ustalenia należności do zapłaty. Połączyłam się z konsultantką bardzo szybko (w ciągu 5 sekund). Następnie poproszono mnie o numer klienta i hasło abonenckie, lecz niestety go nie pamiętałam z powodu zagubienia 2 lata temu umowy. By wybrnąć z tej sytuacji poproszono mnie zatem o podanie właściciela abonamentu, swojego adresu zamieszkania, numeru pesel oraz serii dowodu osobistego. Poszło to dość sprawnie, więc szybko przystąpiłyśmy do omawiania mojego problemu. Otóż nie rozumiałam naliczenia w ciągu miesiąca należności w wysokości 66zł, skoro mój abonament wynosił przed przedłużaniem umowy 45zł. Konsultantka szybko mi wyjaśniła, że naliczono mi kwotę za listopad w wysokości adekwatnej do wykorzystanego transferu oraz z góry za grudzień w kwocie 35zł po przedłużeniu umowy, stąd wyszła tak wysoka kwota do zapłaty. Nasza rozmowa zakończyła się bardzo sympatycznie, gdyż Pani z Biura Obsługi Klienta spytała się, czy mam jeszcze jakieś pytania, a później poleciła mi korzystanie ze strony playmobile.pl i sprawdzanie swojego konta poprzez play24, a także podziękowała mi za cytuję "sympatyczną rozmowę" i życzyła miłego wieczoru. Gdy na koniec zgłosiłam awarię ich strony i fakt, że od paru dni nie mogę zalogować na play24 i wejść na swoje konto, wówczas konsultantka wyjaśniła mi, że trwają prace modernizacyjne i postarają się usunąć problem jak najszybciej. Byłam bardzo zadowolona z przebiegu rozmowy.