Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Kilka miesięcy temu zamówiłem w sklepie internetowym Neo24 lodówkę. Zamówienie zostało zrealizowane naprawdę bardzo szybko, bo w ciągu około dwóch dni otrzymałem zamówiony towar. Niestety produkt różnił się się od oferowanego. Niby drobnostka bo 1 szuflada na warzywa a nie 2 jak w ofercie, ale to było jedno z kryteriów przy wyborze lodówki więc dla mnie rzecz ważna. Zareklamowałem. Na początku kontakt telefoniczny był możliwy chociaż pani kierownik działu reklamacji( mają specjalny dział reklamacji -już to powinno zastanowić nieprawdaż?) nie grzeszyła uprzejmością i chyba ma problemy ze wzrokiem bo na zdjęciu oferowanego produktu nie mogła doszukać się 2 szuflad. W końcu reklamacje przyjęto . I tu zaczęły się schody. Losy reklamacji nieznane. Kontakt telefoniczny niemożliwy, reakcja na maile sporadyczna. Po około 2 miesiącach wreszcie informacja o realizacji reklamacji. Zły adres podany kurierowi i znowu tydzień poślizgu . W końcu odbiór osobisty u kuriera i....... nie te szuflady i do tego do zamrażarki. Totalny brak możliwości kontaktu telefonicznego. Brak odpowiedzi na maile. Chyba ich maksymą jest powiedzenie "Milczenie jest złotem". Zdecydowanie nie polecam tego sklepu!