Opinia użytkownika: Dorota_618
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Pierwszy raz chciałam skorzystać z zakupów przez internet. Wybrałam do tego znaną firmę mając nadzieję na to ,że obędzie się bez żadnych przykrych niespodzianek. Z towarów ,które mi się spodobały" na papierze wybrałam tylko takie ,które miały bardzo pozytywne opinie. Przesyłka przyszła zaskakująco szybko ale i z zaskakującą kwotą do zapłaty bo około 30zł. drożej .Dostawca nie umiał powiedzieć dlaczego .Ponieważ lał deszcz,było ciemno ii pora była późna stwierdziłam,że zapłacę i wyjaśnię nadpłatę z firmą. Nasza korespondencja trwała dość długo bo sam problem pobrania tej dodatkowej kwoty został pomijany milczeniem. Tłumaczono mi tylko dlaczego nie otrzymałam obiecanej mi wcześniej kwoty 20zł. rabatu( bo podobno nie wcisnęłam kodu aktywującego) o czym nie poinformowano mnie w żaden sposób,więc skąd miałam o tym wiedzieć jako nowy klient? Sama dopatrzyłam się ,że zostałam klubowiczką (ale nie z własnej woli)i stąd doliczono kwotę 29zł.. Tak ,więc można chyba zrozumieć moje zaskoczenie, gdy przy odbiorze towaru spodziewałam się ,że zapłacę o 20 zł mniej ze względu na rabat a nie ,że zapłacę o 29 zł więcej...Po moich długich naleganiach zwrócono mi tę kwotę klubowego wpisu ,ale nie byłam zadowolona bo długo to trwało .Co zaś się tyczy samych zakupów to towary mają zawyżone numeracje ,kolory są zupełnie inne niż na zdjęciach. Ogólnie jak zauważyłam klientki mają takie same problemy. Towary mają najczęściej zawyżane numeracje ,rzadko są odpowiednie. Tylko skąd mam mieć pewność czy "tym razem" znów zawyżono numerację i mam podać o 2 rozmiary mniej czy mam podać odpowiedni i zmuszona zostanę go odesłać( na mój koszt oczywiście) albo oddać do przeróbki.Te problemy powtarzają się nagminnie.